Kış gelse de ben renklerimden vazgeçmem arkadaş. Hoş bu sıralar blogumu ihmal etmiş olsam da barışmaya geldim onunla. Şu sıralar yeni bebeğim YouTube ile ilgileniyorum. Blog büyüdü biraz ihmal ettik.
Münih'te doğdum. ODTÜ İngilizce Öğretmenliği mezunuyum. Yıllarca modaya dair izlenimlerim,çizimlerim ve hayata dair ufak ama güzel dokunuşlarım bu blogta. Kısaca Bir İngilizce Öğretmeninin Tasarım Atölyesine Hoşgeldiniz...