Bugünkü tasarımım altından:))) Bu kumaşı ilk gördüğümde bundan bir bluz dikmeliyim dedim. Hemen kumaşa sarıldım ve 1.20 m kestirdim. Genelde bluzerimi bu metrajdan çıkartırım.
Münih'te doğdum. ODTÜ İngilizce Öğretmenliği mezunuyum. Yıllarca modaya dair izlenimlerim,çizimlerim ve hayata dair ufak ama güzel dokunuşlarım bu blogta. Kısaca Bir İngilizce Öğretmeninin Tasarım Atölyesine Hoşgeldiniz...