Gününüz güzel olsun. Nitekim benimki güzel.... Bugün sabahtan çocuklarımı okullarına bıraktıktan sonra boş günüm olduğu için sabahın köründe dikişe koyuldum. Dün facebookta grubuna üye olduğum dikiş blogları sahibeleri ve dikiş meraklıları grubunda gördüğüm modeli biraz daha deiştirerek diktim. Söylemesi ayıptır Saat 9 dan 12 ye kadar iki etek de diktim bu bluzun yanında.

