Işıl ışıl bir ceket... Bu ceketi daha çok spor bir kotun üzerine giymek için diktim. Yani bir eğlenceye ya da davete giderken spor şıklık için... Ceketin herhengi tam bir kalıbı yok. Her zaman kullandığım bluz kalıbımın kol ve beden ölçüsünden yararlanarak yaptım.
Münih'te doğdum. ODTÜ İngilizce Öğretmenliği mezunuyum. Yıllarca modaya dair izlenimlerim,çizimlerim ve hayata dair ufak ama güzel dokunuşlarım bu blogta. Kısaca Bir İngilizce Öğretmeninin Tasarım Atölyesine Hoşgeldiniz...