Canım sıkılabildi bugün nihayet. Koşuşturmacalardan sonra canımın sıkılmasını da özlemişim hani:) Çocukluğumuz hep can sıkıntısıyla geçti. Ne yapabileceğimiz hobi malzemeleri, ne bir bilgisayar, ne bir cep telefonu. En fazla resim yapar, örgü örerdik. Ama yine de mutluyduk:) Şimdiki gençleri, evlatlarımı, öğrencilerimi görünce ne kadar boş vakitlerinin olduğunu ama o boş vakitlerini ne kadar boş geçirdiklerini görüyorum. Malesef teknolojinin getirdikleri gibi götürdükleri de oluyor işte....
Gömleğimi süslerken püskül yapmasını bilmeyenlere ya da daha pratik yapmak için yardımcı olmak istedim. Eğer görsellerden de farkettiğiniz gibi püskül yapmak gayet kolay bir iş. Şimdi size daha detaylı anlatıcam. Sizi de benim gibi püsküllü yapmak istedim; blogger bloggera baka baka kararırmış:)))))))))))

