Küçükken elbise giymekten nefret ederken, şimdi bu feminen kıyafetlere bayılıyorum. Bu elbise olmasa da elbise havasındaki gömlek ve etek ikilisini çok sevdim.
Bu haftasonu bir mekanda tadım etkinliğindeydik. Kombinim dolayısıyla özenle seçildi. Tabiki benim en huzur bulduğum renklerden. Mor elbise ve ekru peluş kaban bugünün kombininin ayrıntıları arasındaydı.
Bu yıl renkli peluşlar, renkli kürkler çok moda. Moda böyle olunca ben de biraz daha piyasadaki varolanlardan farklı modelde olanı seçtim. Tam üç çeşit suni kürk modelinden oluşan bu pembe kürk kaban çok şeker.
Yeşil ve pemebeyi bir arada kullanmayı seviyorum. Bugün fotoğraf makinam bozuldu. Bu yüzden çekimler telefonla gerçekleşti. Pek içime sinmese de bugün çekimler böyle oldu. Hem hava şartları hem de fotoğraf makinamın bozulması çekimlerin keyifsiz geçmesine sebep oldu.
Kürk yakaları çok sevdiğim için sadece diktiğim ceketlere değil böyle tasarımsal kürk yaka detayını da tercih ediyorum. Özellikle farklı tasarımlar en çok ilgimi çekenler oluyor.
Shein ile National Day çalışmamız için seçtiğim iki elbise, iki ceket böyleydi. Daha önce instagramdan(@nilgun_ozen_aydin) beni takip edenler bilirler. Peki sizin favoriniz hangisi?
Yeşil ve mor tutkumu anlatamam, size böyle kombinlerimle yansıtabilirim. Bugünkü postta da ayrıntılar yeşil ağırlıklı. Ve ayrıca başka bir postta anlatacağım kendi yaptığım küpelerim de mevcut.
Uzak Doğu kıyafetlerine aslında oldum olası bir merakım olmuştur. Belki de kullandıkları kumaş kalitesi beni etkiliyor bu modellerde. Evet bugün kombin ayrıntılarında nakışlı kimono var.
Ne zamandır hayalimdi, bir ayçiçek tarlasında resim çekilmek. Nihayet, ailecek memlekete giderken ayçiçek tarlası aradık. Aslında mevsimi geçmek üzereyken tam da istediğimiz gibi bir ayçiçek tarlası bulamamıştık ki, oğlum bu güzel ayçiçek tarlasını farketti.
Bu hafta kombinler oldukça renkli olacak idda ediyorum. Yine İroni Tekstilden bugün kombin. Bugün gerçekten kombinim birçok bayanın ilgisini çekti, beğenisini kazandı. Özellikle eteğim için çok soru aldım. Yeşilin en güzel tonlarını barındıran bu kombini yakından incelemeye ne dersiniz?
Stil postu çekimlerine çok önem veriyorum. Fotoğrafların bir moda dergisinden fırlamış gibi olması gerekli benim için. Tabi buna eşlik eden kombinler de önemli. Bugün bol çiçekli bir kombin var; Çiçekli Elbise ve Çiçekli Sandalet...
Lila renk çok naif bir renk. Sonuçta morgillerden olduğu için favorim olur elbet. Bugünkü kombin detyalarında lila peplum bluz ve çalıkuşu gümüş broş var. Detaylar oldukça güzel.
Oversize ceket ve kabanları son yıllarda çok tercih eder oldum. Sebebi sadece rahat oluşu değil aynı zamanda spor bir şıklık yakalaması. İstediğiniz şekilde kombinleyebiliyorsunuz neredeyse oversize ceketleri.
Baharda Antalya çok sıcak olmuyor ve o ılık hava insanı rahatlık hissi veriyor. Akşam üzerleri böyle üzerinize ince hırkalar bile alabiliyorsunuz. Bu uzun triko hırka o ılık havaya çok iyi geldi desem.
Omuzları apoletli bluzlar sizce de çok şık değil mi? Günlük hayatınızın önemli bir zamanında tercih edilebilir. Özellikle bir iş kadını kombini de diyebiliriz.
Geçtiğimiz haftasonu sevgili Ankaraetkinlikin daveti ile Vanilin Butikte yeni sezon ürünlerini inceledik. Ben de kendim için birşeyler seçtim. Ne mi? O zaman postu okumaya devam edelim...

Böyle ayakkabılar insana enerji veriyor ne kadar üzerindeyken çok enerji harcamış olsak da. Hayatın en tatlı ve renkli moda parçaları böyle renkli ayakkabılar olsa gerek. Sizi bilmem ama ben bu tarzların müptelasıyım.
Saks mavi bir dönemin en favori renklerindeyken şimdi yerini pudra pembelere, zümrüt yeşiline bıraktı. Yine de bu rengi çok sevdiğimden, özellikle de canlı bir renk olmasından dolayı ara ara tercih ediyorum. Bugün de kombinde en güzel parçalar bana göre bu saks mavi kaban ve kiraz detaylı stilettolar.
Bugün Ankara Çukurambarda oğlumla birlikte katıldığım blog etkinliğinde kombin böyleydi. Zümrüt yeşili dantel elbise ve tokalı stilettodan oluşan kombin tam benim tarzımı yansıtıyordu.


