Bugün kızım için ördüğüm süveteri anlatıyorum. Bunun için merserize ip, şiş ve tığ lazım. Siz dilediğiniz renkte yapabilirsiniz kombini. Seçim size bağlı. Bir de ben güllerin ortasındaki motifin altından pullar diktim renginde. Siz ister dikersiniz, isterseniz dikmezsiniz. Yine seçim sizin:)))
Münih'te doğdum. ODTÜ İngilizce Öğretmenliği mezunuyum. Yıllarca modaya dair izlenimlerim,çizimlerim ve hayata dair ufak ama güzel dokunuşlarım bu blogta. Kısaca Bir İngilizce Öğretmeninin Tasarım Atölyesine Hoşgeldiniz...