Merhabalar. Bu saten bluzun şıklığı desenle ve benim dikiş kabiliyeti birleşince oluştu:) Kumaşı görünce al beni diye bağırıyordu sanki. Gerçekten desene bayılmıştım, ve almalıydım. 1.30 m.den çıkan bu bluz desenli
ELLERİ OLSAYDI ZEBRA DA DİKERDİ BUNU:) (A ZEBRA COULD SEW THIS IF IT HAD HANDS:)
blouses Pazartesi, Ocak 12, 2015
Neden bu başlığı koydum? Bu mübala bluzun dikiminin çok kolay olduğuyla alakalı ve kumaşımın deseninden dolayı zabrayı da es geçmemeliyim dedim. Evet gerçekten çok kolay, size şekille de anlatınca daha kolay yapıcaksınız. Yani herkes dikebilir; dikiş bilen bilmeyen. Tasarım bana ait, kalıp yok ama ben size şekiller üzerinde ayrıntısıyla anlatıcam.Kumaşım saten. Kumaşınızın ince olması lazım ince saten ya da şifon.


