Eski tülbentlerimizin oyalarına kıyamayız. Onları birkere daha değerlendirmek gerek. Ben de burdan yola çıkarak bir kolye yaptım. Eski birşeyleri değerlendirmek içime çok siniyor.
Münih'te doğdum. ODTÜ İngilizce Öğretmenliği mezunuyum. Yıllarca modaya dair izlenimlerim,çizimlerim ve hayata dair ufak ama güzel dokunuşlarım bu blogta. Kısaca Bir İngilizce Öğretmeninin Tasarım Atölyesine Hoşgeldiniz...