Benim ayakkabıya düşkünlüğümü bilenleriniz vardır. Tam bir ayakkabı delisiyim. Bunun yanında takı merakım da bir ayakkabı çılgınlığım kadar var. Her ayakkabı aldığımda kutuları atmaktan derbeder olurdum. Onları da değerlendirmek istedim. Malum bi ara Türkiye de ayakkabı kutuları çok meşhurdu :))))) Benimkiler de çok
Münih'te doğdum. ODTÜ İngilizce Öğretmenliği mezunuyum. Yıllarca modaya dair izlenimlerim,çizimlerim ve hayata dair ufak ama güzel dokunuşlarım bu blogta. Kısaca Bir İngilizce Öğretmeninin Tasarım Atölyesine Hoşgeldiniz...