Oversize ceket ve kabanları son yıllarda çok tercih eder oldum. Sebebi sadece rahat oluşu değil aynı zamanda spor bir şıklık yakalaması. İstediğiniz şekilde kombinleyebiliyorsunuz neredeyse oversize ceketleri.
Münih'te doğdum. ODTÜ İngilizce Öğretmenliği mezunuyum. Yıllarca modaya dair izlenimlerim,çizimlerim ve hayata dair ufak ama güzel dokunuşlarım bu blogta. Kısaca Bir İngilizce Öğretmeninin Tasarım Atölyesine Hoşgeldiniz...