Gül kurumuştan kastım gül kurusu hırkam için, herhalde birçoğunuz anlamıştır:)) Örgü örmeye sabrımın olmadığını daha önceki takipçiler bilir, bunlar benim çocuklar dünyaya gelmeden önce yaptıklarım:))) Meşgalem azdı. Şimdi gün 48 saat olsa bana daha iyi gelecek diyorum. Gelelim hırkamıza!
Münih'te doğdum. ODTÜ İngilizce Öğretmenliği mezunuyum. Yıllarca modaya dair izlenimlerim,çizimlerim ve hayata dair ufak ama güzel dokunuşlarım bu blogta. Kısaca Bir İngilizce Öğretmeninin Tasarım Atölyesine Hoşgeldiniz...