Bugün kızım için ördüğüm süveteri anlatıyorum. Bunun için merserize ip, şiş ve tığ lazım. Siz dilediğiniz renkte yapabilirsiniz kombini. Seçim size bağlı. Bir de ben güllerin ortasındaki motifin altından pullar diktim renginde. Siz ister dikersiniz, isterseniz dikmezsiniz. Yine seçim sizin:)))
Merhabalar. Size bugün biraz güzelliklerle uğraştırmak istedim. Baharı getirmek istedim:)) Süveterime işlediğim bu güzel nakışı pekala siz de yapabilirsiniz.
Bugünkü kapağı gizemli tuttum ki tahminler yürütün bu ne diye? Evet yine bir süslü bayanların süslü işleri mevzu bahis:)) Önce bu iş için siyah boru cam boncuklarla siyah merserize ipe ihtiyacınız var. Ha bi de tığ gerek....Gelelim çalışmamızın ayrıntılarına:))) Merak ettiniz mi? O zaman yazımın devamını okuyun lütfen:))
Bu soğuk kış günlerinde içinizi ısıtıcak güzel bir atkı modelim var size. Çok şık bir atkı, sanki karda açmış gül gibi:)) Malzemeler göründüğü gibi yeşil, pembe ve beyaz ip, ve de tığ. Haaa bir de toplarımızın içine doldurmak için biraz pamuk:)
Gül kurumuştan kastım gül kurusu hırkam için, herhalde birçoğunuz anlamıştır:)) Örgü örmeye sabrımın olmadığını daha önceki takipçiler bilir, bunlar benim çocuklar dünyaya gelmeden önce yaptıklarım:))) Meşgalem azdı. Şimdi gün 48 saat olsa bana daha iyi gelecek diyorum. Gelelim hırkamıza!
Haydi biraz örgü örelim hanımlar :) Bu kazağı öreli 10 yılı geçti. Benim gibi örgüsevmez dikişsever bir bayan yine pratik yollara gider:)))
Benim gibi örgüyü sevmeyen kadın ne yapar kolay çabuk biten şeyler üretir. Kendime kemik rengi bir şal örmek istedim hem gösterişli hem de kolay bitsin istedim. Alın size en kolay ve en çabuk biten şal modeli. Aslında bu model annemin masa örtüsü modeli :) Bende daha ne hileler var :))) 12 tam









