Bu soğuk kış günlerinde içinizi ısıtıcak güzel bir atkı modelim var size. Çok şık bir atkı, sanki karda açmış gül gibi:)) Malzemeler göründüğü gibi yeşil, pembe ve beyaz ip, ve de tığ. Haaa bir de toplarımızın içine doldurmak için biraz pamuk:)
Haydi biraz örgü örelim hanımlar :) Bu kazağı öreli 10 yılı geçti. Benim gibi örgüsevmez dikişsever bir bayan yine pratik yollara gider:)))
Benim gibi örgüyü sevmeyen kadın ne yapar kolay çabuk biten şeyler üretir. Kendime kemik rengi bir şal örmek istedim hem gösterişli hem de kolay bitsin istedim. Alın size en kolay ve en çabuk biten şal modeli. Aslında bu model annemin masa örtüsü modeli :) Bende daha ne hileler var :))) 12 tam





